jufjade.reismee.nl

De hoofdstad van Hongarije: Boedapest

Heey lieve groep 4!

Deze week is het dan zo ver, gisteren (zondag) ben ik aangekomen in Hongarije. Na 3 uur reizen ben ik met 14 andere meesters en juffen aangekomen in Boedapest. Een hele grote en mooie stad. Je kan er winkelen, lekker eten en de mooie omgeving bekijken. Een grote rivier, de Donau, stroomt hier langs.

Na al dat reizen en lopen ben ik erg moe. De eerste nacht hebben we in een hostel geslapen. Een hostel is een goedkoper hotel. Er zijn vaak slaapzalen waar meedere mensen tegelijk kunnen overnachten.

Nu ben ik onderwerg naar een andere stad: Gyor. In deze stad ga ik een aantal scholen bezoeken. Ik zal jullie nog op de hoogte houden!

Groetjes uit Hongarije!!!

P.S. kijk vooral ook de foto's op deze site!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!